Är denna Victron 12V/20A batteriladdare ett bra köp? Är IP22 tillräcklig klassning för invändigt montage?
Blue smart Ip22
Blue smart Ip22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tror det står fel i beskrivningen, verkar vara 24 volt. Titta på artikelnumret BPC240513006.Hmm, i den den länk jag ser så är det 12V / 25A eller?
Den låg så rätt i pris att jag funderade på att beställa en själv, synd att det var 24 volt.Så, nu är en förhoppningsvis en Victron 12V/25A med "rätt" specifikation beställd. Blev förstås lite dyrare.... 24 Voltaren var ju riktigt billig![]()
Då får jag montera dom åtkomligt.Kanske inte så praktiskt om man har den dolt monterad i sin husbil.