• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bröllopstransport

Hqhusbil

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2025
Hej
Har inte så myscket med husbil att göra,men man brukar ju få bra svar på husbilskklubben.

Min son ska gifta sig den 30 juni i Täby kyrka och sen ta sig till Cedergrenska tornet för bröllopsfest. En resa på 20 min i bil.
Han tycker att det skulle vara roligt att företa färden i något fordon som är frächare än min Volvo.
Är det nån som har nåt förslag på hur jag löser det?

Sv: Bröllopstransport

Byt bil.

Eller hyr en limo, dyrt, men några tillfällen i livet som dessutom är speciella glömmer man aldrig hur det än utvecklar sig efteråt.

Så mitt tipps, sälj bilskrället och hyr en limosin.:)

Byt bil.

Eller hyr en limo, dyrt, men några tillfällen i livet som dessutom är speciella glömmer man aldrig hur det än utvecklar sig efteråt.

Så mitt tipps, sälj bilskrället och hyr en limosin.:)

Varför inte ta husbilen....lite annorlunda :):):)

Hej.

Har en kompis som äger ngr RR av äldre modell för såna uppdrag. Skicka mail add så kan jag förmedla det vidare om du e intresserad.Vet inget om pris osv.

Häls Jarmo

Tillbaka
Toppen