• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bröllopsdag

• Startad av Startad av F.d. 29841
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 29841

Guest
I dag har vi 49 -åring bröllopsdag dä ni.
Jag har slutat att köpa Rosor det blev i stället 49 tulpaner, kan verka snålt men va fan det får duga.
Tusenlappen som det hade blivit dyrare med rosor kan vi ha roligare för.
/Vidhem

Sv: Bröllopsdag

Antar att detta INTE är aprilskämt! Hursomhelst: GRATTIS! 49 år är faktiskt väldigt länge. Men nästa år slipper du väl inte undan rosorna...:D

Kjell :D

Om ni nu gifte er 1/4, hur många var det som inte kom på bröllopet för att dom inte trodde er?
Calle

Nej det inget Aprillskämt. Då blir det rosor.
Det var fullt i Kyrkan. På den tiden var folk nog mera benägna gifta sig i kyrkorna.
/Vidhem

Våra vänner som nu kommit med sin nyligen inköpta första husbil och står här strax bredvid oss har också bröllopsdag i dag. Grattis Anne och Kjell både till bilen och dagen

Stort GRATTIS på bröllopsdagen . Jag tycker att tulpaner är underbara blommor så dom duger lika bra som rosor.
Kramar Gunilla

Grattis vidhem. Antar att det finns en väldigt tålig och snäll fru vid din sida! Du måste framföra mina gratulationer! :)

Hej "Vellinge"
Hälsningen framförd.
I går var allt frid och fröjd, men i morse när jag vaknade var hon försvunnen, även kvasten var borta är den någon som sett henne?
För nu kommer jag att svälta ihjäl om hon inte hittas..
/Vidhem

Grattis!
Hoppas att käringen kommer tillrätta.
Lena o Ingemar.

Hej "Vellinge"
Hälsningen framförd.
I går var allt frid och fröjd, men i morse när jag vaknade var hon försvunnen, även kvasten var borta är den någon som sett henne?
För nu kommer jag att svälta ihjäl om hon inte hittas..
/Vidhem

Jaha, ni kör också med arbetsfördelning... Frugan lagar maten och jag äter upp den ;)

Kjell :D

Tillbaka
Toppen