• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bränslepriset i sommar ???

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Ska bli väldigt "intressant" att se vart bränslepriset går åt i sommar ??
Dom höjde bränslepriset här för några dagar sen men nu har dom sänkt igen man kan undra om dom håller på att "testa" lite smärtgränser :confused:
Men som vanligt i sommar är det väl något raffinaderi som ska genomgå lite underhåll så p g a detta åker priserna upp.
Egentligen skulle det vara en tävling i "Gissa sommarens dieselpris" :)

Sv: Bränslepriset i sommar ???

Även jag tankade i Tyskland förra veckan, i Kiel, 1 euro 1 cent.

Kom precis hem från Dubai.
Frågade vår chaufför vad drivmedlet kostade, han sa att det låg mellan 2-3kr/liter.

Är det dyrt frågade vi och hans huvud gick upp å ner som om det var superdyrt. Vi berättade att vårt drivmedel kostar ca 12-13kr/liter, då säger han att vi är ju rika.
:wub:

Om man nu tänker på miljön borde priserna ligga runt 20-25kr/liter och all kollektivtrafik borde vara gratis.

Hej jag tankade i Nokia (Finland) för 1,09€ / liter i söndags det var det billigast jag har tankat här i Finland (som jag minns)
Ha de Paffw

Tankade i Luxemburg för två veckor sedan Kostade 0,85 Euro/litern

Tillbaka
Toppen