Rolf och Monica
HBK Medlem
Någon so vet om man kan installera bokföringsprogram i surfplatta?
Monica
Monica
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Intressant.
Vet du om flera program. Jag är ute efter ett program för faktura inscanning där man köper/licens programmet och inte betalar per faktura.
Utveckla lite till är du snäll.
Jag scannar idag alla mina leverantörs fakturor till ekonomi manuellt som lägger det för betalning. Därefter går det till bokföring och revision.
Postöppning/inscanning (Enköping), Betalning (Husbil), Bokföring (Västerås)
Detta sköter jag idag med Fax to email och droppbox, med automatisk backup till webserver
Jag letat efter ett program som klarar detta utan att jag måste betala per faktura. Dom som har tjänster idag tar ca: 10kr/faktura.
Vilken plattar har ni? Jag tror inte att det finns ännu då det är rätt avancerade program.
Jag har ingen surfplatta än. Bokföringsprogramet heter SPCS Administration.
Jag förstår inte riktigt skälet till att köra administrativa program på en padda? En konventionell dator är ju överlägsen till sådant?![]()
Jag förstår inte riktigt skälet till att köra administrativa program på en padda? En konventionell dator är ju överlägsen till sådant?![]()