Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har rest många år i Europa, äter den mat som finns på plats i landet jag är. Jag tar väl inte svensk mat med mig. Bojkottar aldrig något i mitt korta liv i universum använder jag mina pengar som jag vill, mår gott, äter och dricker gott. Är jag konstig ja kanske. Läste att Dansk ekologiskt griskött var dubbelt så dyrt. För många avgör plånboken vad man köper.
60% av det vi äter i Sverige är importerat, undrar varför?
Maten vi äter produceras i andra länder..........vi kan inte få fram nog med mat i landet där vi bor....
Eller, vi köper inte maten från Sverige i alla fall då......?
Priset är för högt?
Ett intressant sidospår:
Vi bygger t.ex. egna stridsflygplan då WW1 och WW2 visade att det kan vara svårt att köpa krigsmateriel när det råder ofred men vi kommer att svälta på endast någon vecka om vi inte får tag på mat från utlandet.
Har rest många år i Europa, äter den mat som finns på plats i landet jag är. Jag tar väl inte svensk mat med mig. Bojkottar aldrig något i mitt korta liv i universum använder jag mina pengar som jag vill, mår gott, äter och dricker gott. Är jag konstig ja kanske. Läste att Dansk ekologiskt griskött var dubbelt så dyrt. För många avgör plånboken vad man köper.
Gilla!
Som halvdansk och ofta på besök i Danmark så för min del vägra bojkott, trams. Tar heller aldrig med mig svensk mat på resor. Men vi har alla rätt att göra som vi vill. Finns så mycket viktigare saker att bli uppretad på och agera mot
Jappe,
jag hoppas att du inkluderar Homo sapiens bland de djur som inte skall plågas och ha det dåligt. Då håller jag med dig till fullo![]()