• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Karosseri Bodelsdörr Adria husbilar

Rolf/Marianne

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
32640
Medlemskap
2026
Har förstått att vi inte är ensamma om "problemet". Adria 670, vår är en 2018. Bodelsdörren sluter inte riktigt an nertill om man inte drar i med kraft, ganska mycket kraft. På våran resa träffade jag 2 Adria ägare till som hade samma uppfattning/synpunkt på bodelsdörren.
Finns det någon Adria ägare som har lyckats åtgärda detta och i såfall hur gjorde Ni?
Tacksam för tips och råd rörande just frågan, förslag på att byta till annat fabrikat behöver jag inte :)

Har förstått att vi inte är ensamma om "problemet". Adria 670, vår är en 2018. Bodelsdörren sluter inte riktigt an nertill om man inte drar i med kraft, ganska mycket kraft. På våran resa träffade jag 2 Adria ägare till som hade samma uppfattning/synpunkt på bodelsdörren.
Finns det någon Adria ägare som har lyckats åtgärda detta och i såfall hur gjorde Ni?
Tacksam för tips och råd rörande just frågan, förslag på att byta till annat fabrikat behöver jag inte :)
Gångjärnen kan vara slitna så dörren hänger för lågt. Det finns minst en tråd om detta.

Tillbaka
Toppen