• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Karosseri Bodelsdörr Adria husbilar

Rolf/Marianne

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
32640
Medlemskap
2025
Har förstått att vi inte är ensamma om "problemet". Adria 670, vår är en 2018. Bodelsdörren sluter inte riktigt an nertill om man inte drar i med kraft, ganska mycket kraft. På våran resa träffade jag 2 Adria ägare till som hade samma uppfattning/synpunkt på bodelsdörren.
Finns det någon Adria ägare som har lyckats åtgärda detta och i såfall hur gjorde Ni?
Tacksam för tips och råd rörande just frågan, förslag på att byta till annat fabrikat behöver jag inte :)

begeco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
34260
Medlemskap
2025
Har förstått att vi inte är ensamma om "problemet". Adria 670, vår är en 2018. Bodelsdörren sluter inte riktigt an nertill om man inte drar i med kraft, ganska mycket kraft. På våran resa träffade jag 2 Adria ägare till som hade samma uppfattning/synpunkt på bodelsdörren.
Finns det någon Adria ägare som har lyckats åtgärda detta och i såfall hur gjorde Ni?
Tacksam för tips och råd rörande just frågan, förslag på att byta till annat fabrikat behöver jag inte :)
Gångjärnen kan vara slitna så dörren hänger för lågt. Det finns minst en tråd om detta.

Toppen