• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bo i husbil som är avställd

Et godt råd; Ha HB fullforsikret hele året, da er man trygg på at alt er i orden,

videre; forutsatt at avgjörelsen angående "AV/PÅ-ställning", blir justert i.h.t sunn fornuft og godt bondevett, d.v.s at man kan stelle på og av, uten 15 dagers karantene,

da blir praksis slik; kjör til ankomst plass,
"avstäld", avhengig av antall dögn "ikke i trafikk".....,
"påställ" dagen ved avgang/ i trafikk

"av" og "på", blir otrolig miljövennlig, jeg kan ane bedre luft allerede, Hurra!

Kanskje man burde sende inn forslag!
Var det MP, man skulle kontakte, mon tro?

"Av"/"På", ikke på dögn basis, men pr. time?

Da fikk man jo god erfaring med enda en "APP".....................

Självklart har jag skriftligt avtal med försäkringsbolaget. Det som var märkligt var att allt var ett resultat av en förhandling. 50 år i bolaget spelade roll. Min försäkringskada var det volvia som fick ta. Har kört volvo i 25 år.Hemförsäkring, livförsäkring o försäkring av barn har alltid varit hos Trygg Hansa, nu också husbilen. Det kanske lönar sig med trohet även i dessa tider.

Tillbaka
Toppen