• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blå vägen

• Startad av Startad av Solsommar
  • Startdatum Startdatum
S

Solsommar

Guest
Startade årets semester med att stanna i Sundsvall och statsberget. Det var fint. Fortsatte mot ö-vik och Umeå.Hitt´de en liten Camping.UMEÅ camping brevid älven. Trevligt bemötande. Att rekommendera. Fortsatte mot Tärnaby.Har hört att blå vägen skall vara så fin så vi tog en tur nu i år. Men det var bara skog. Skog Skog. Det var inte mycket att se. Åkte in i Norge. Men det var sådär.
Ihelgen åker vi mot västkusten. Tjörn orust. Sedan v 33 är det arbete igen. Skapligt väder hittills.

Sv: Blå vägen

Hrej
Vid Tärnaby är det ju en sjö, och i Ingermars backen finns väl inga träd, hoppas jag.
Åkte du rätt väg? Tyckte det var en fin väg ny asfalterad 2009.
/Vidhem

Sv: Blå vägen

Instämmer,Vi åkte Blå vägen nu i juli och inte var det som man hört talas om, vattnet syntes knappast någon gång, det var en besvikelse för oss också.

Tillbaka
Toppen