• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

biltvätt

F

F.d. 52945

Guest
Skönt!
Äntligen har "bettan" fått sig en omgång med vatten och schampo, för en gångs skull är det bara 0,5 plus här nere i klippan så jag passade på att sticka ner till vår nya biltvätt på
industriområdet och vaska av henne. Det kändes mycket bra och hon ser nästan "ny" ut, nåväl vi använder ju bilen året runt så det gäller att sköta underhållet.
På onsdag bär det iväg igen några dagar men vi vet inte riktigt vart, kanske Ystad el. Simrishamn vi får väl se, kom gärna med förslag!

Ha en trevlig helg ni alla husbilsresenärer!

//Pilot:)
 
F

F.d. 55306

Guest
Sv: biltvätt

Hej.

Låter som rena tropikvärmen! Skönt! Varför inte Eskilstuna med omnejd om ni har tid att avvara några dar. Här är visserligen så förbenat mycket snö så det fagra landskapet syns inte, och vår stora förlustattraktion Parken Zoo lär väl vara stängd. Men ni är välkomna till hustrun och mig på en kopp kaffe eller rent av något gott att äta och dricka. Kanske kan ni få plats med husbilen mellan de gigantiska snövallarna på vår garageuppfart.
Om ni kommer så kan ni hitta våra uppgifter under profilen. Hör av er i så fall.

Hälsn. / S-E i E-tuna
 
F

F.d. 4538

Guest
Sv: biltvätt

Arne..Va bra att du tvättade bile..såg lite smutsig ut. Hoppas ni får en bra tur..hälsningar från Hjärnarp
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: biltvätt

Ha,ha hej din lille filur, måntro att du håller ögonen öppna..:D

Vi hörs!

Arne
 
Toppen