• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Biltemas tvättborste...

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
...höll till NÄSTAN hela husbilen innan den gick av.

Men, man får ju vad man betalar för. ;)

Bilagor

• DSC_0967[1].JPG
    DSC_0967[1].JPG
    1,3 MB · Visningar: 21
S

Sune & Eva

Guest
Sv: Biltemas tvättborste...

Hej Lasse, jag köpte en kraftigare borste ( utdragbar ) hos Lasses färg som är till fasadtvätt. Detta var för 2 år sen, har för mig att priset var ca: 270 kr.

" Ha de gött " Med vänlig hälsning. Sune

Ulla-Britt o Sune

HBK Medlem
Kommun
Ljusdal
HBK-Nr
15092
Medlemskap
2030

Har en likadan från Biltema som jag haft i flera år och jag använder den helt
utdragen utan att den går av.

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Tror jag ska åka tillbaks med den faktiskt, jag tog inte ens i när den vek sig.

Bestliner

FD HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Jag har en likadan sedan ca 3 år. Den är ganska flitigt brukad och börjar bli sliten men den håller ännu. Gå du tillbaka du får säkert en ny.

Janne P

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
256
Medlemskap
2025

Provat samma borste från Biltema blev krokig direkt om man tog i lite för hårt. Köpte en på GK:ås Ullared 99 kr mycket kraftigare både borst och skaft fungerar bra.
/Janne P

F

F.d. 58882

Guest

JULA säljer en prisvärd variant på tvättborste med microfiber Tvättborste 100-165 cm. Denna har jag använt ett par år & den är i mitt tycke en höjdare, mycket skonsam & effektiv. Även hustrun tycker det samma, den är ypperlig när hon putsar glasväggarna på vår inglasade veranda.

Bennie

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2028

Julas tvättmopp använder jag också. Jättebra och billig. Väger nästan inget. Microfiberdelen trär man bara av och slänger i tvättmaskinen. Praktiskt att man kan ha flera microfiber men samma skaft, en enbart till vindrutorna t.ex. Dessutom kan man använda den utan skaft då där finns handtag på baksidan. Fungerar lika bra doppa i hink (då den håller mkt vatten) om man inte har tillgång koppla på vattenslang.
Rekommenderas!
image.jpg

Toppen