• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Biltema elcyklar

Mats/Inger Nilsson

HBK Medlem
Inlägg
416
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
19452
Medlemskap
2024
Just nu hämtat ut mitt batteri på posten det har varigt hos Batteridoktorn i Stockholm för byte av celler från 10 till 14 amp mycket bra jobb.
Nu har Biltema slutat sälja det batteriet som var med cykeln från början den som det var planerat åldrande i nu har dom ett ersättningsbatteri som kostar över 5000kr märkligt men ett dolt erkännande kan man tro att jag hade rätt.
 

Tommy Glader

HBK Medlem
Inlägg
147
Kommun
Eda
HBK-Nr
680
Medlemskap
2024
Just nu hämtat ut mitt batteri på posten det har varigt hos Batteridoktorn i Stockholm för byte av celler från 10 till 14 amp mycket bra jobb.
Nu har Biltema slutat sälja det batteriet som var med cykeln från början den som det var planerat åldrande i nu har dom ett ersättningsbatteri som kostar över 5000kr märkligt men ett dolt erkännande kan man tro att jag hade rätt.
Det går att fixa batteriet, you tube från batteridoktorn.
 
Toppen