• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilskrot Tyskland

Sb1215

HBK Medlem
Kommun
Malung
HBK-Nr
21575
Medlemskap
2026
Någon som vet om det finns bilskrotar i Tyskland liknande dom vi har här i Sverige som säljer delar till personbilar och husbilar?

Finns massor och utbudet är stort.. Du kan även köpa Airbag vilket är omöjligt här hemma. Ska du åka ner själv och hämta eller skicka hem?

Jag åker ner emellanåt och hämtar bilar och passar på att besöka bilskrotar som har nyare bildelar.. Bättre priser på plats..
German Auto Parts | Genuine and OEM Replacement Car Parts Online | Audi VW BMW MINI Mercedes Porsche Saab Volvo | German Auto Parts

RAR-Carparts - Ersatzteile, Autoteile, Neuteile, Gebrauchtteile kaufen. VW Audi und mehr.

Ska få tillträde till ett försäkringsbolag som löser in husbilar under början på nästa år..

Du kan ju också söka på E-Bay i Tyskland
T.ex. här Fiat Ducato

Stoßstange Passat Angebote - attraktive Preise für BMW Auspuff, Opel Omega Artikel bei eBay.de

Och här Fiat Ducato Wohnmobil:

Fiat Ducato Wohnmobil Angebote - attraktive Preise für Karosserieteile, Antrieb, Motor Getriebe Artikel bei eBay.de

Senast redigerad av en moderator:
Tack för många bra länkar Weckman, det där försäkringsbolaget du nämnde kan man köpa loss bilar där också tro?
Mvh Stefan

Tillbaka
Toppen