Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Okidoo. Kommer förmodligen lägga en kopparantenn i nederkant på framrutan som ett Thöger var det på vår !
Jag vet tyvärr inte. Kanske någon annan vet .Tack. Va hittar man den. Tar bort spegelglas eller hur gör man...?
Jag vet tyvärr inte. Kanske någon annan vet .
Jag tror min antenn sitter i stolpen. Ser ingen kabel till spegeln. Ser bara en och den är till styrningen av speglarna.Man borde väl se om det går en antennkabel till dörren / in i dörren?
Jag tror min antenn sitter i stolpen. Ser ingen kabel till spegeln. Ser bara en och den är till styrningen av speglarna.
Ja. Det är en helintegrerad. När min kompis byter radion så kommer jag att vet var antennen fanns,Det beror på vilken bil du har, är originalhytten intakt är det en stor chans att antennen finns i spegeln, är det en helintegrerad kan du räkna med att den inte finns.