Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Låter inte bra. En sån väg där alla vill köra ihjäl sig på borde stängas helt. Eller är det så, att det går köra där, utan att vilja köra ihjäl sig?har man bråttom och vill köra ihjäl sig och sina medtrafikanter så ska det kosta en slant inget fel i det ! vi som inte har så bråttom till livets slutskede åker alternativa vägar och njuter av resan och då ska den vara gratis ! frid vare med er !
Mer dekaler i framrutan Man får snart välja bil efter storlek på framrutanNu börjar den förväntade nya avgiften på de Spanska motorvägarna konkretiseras, hittade följande artikel på tidningen Sydkustens sajt:
![]()
Motorvägskatt väntas inom två år - Sydkusten.es
Regeringen planerar att införa en ny avgift för fordon, i två faser.www.sydkusten.es
Tommy
Det är väl bara att acceptera ,alla vill tjäna pengar på bilismen och Vi här i landet är inte bättre på detMer dekaler i framrutan Man får snart välja bil efter storlek på framrutan![]()
Vad har du för belägg för ditt påstående. Jag tror att risken för dödsfall i trafiken är mycket större på de transportvägar du tycks välja. Mängder med oskyddade personer på rondellvägarna. Om du kör 90 där eller på motorvägen med mycket mindre miljöpåverkan så tror jag inte du träffar på så många oskyddade trafikanter. Jag har inte i vart fall mött några. I SE visar all statistik att det är mycket mindre olyckor per mil räknat. Visa mig vad du fått tag som stöder ditt påstående.Låter inte bra. En sån väg där alla vill köra ihjäl sig på borde stängas helt. Eller är det så, att det går köra där, utan att vilja köra ihjäl sig?
Det är alltid en fördel att läsa hela tråden, men för dig klistrar jag in vad som stod i inlägget jag citerade, och då detbinlägg du bör rikta fin fråga till, då han/hon säkert svarar bättre än jag.Vad har du för belägg för ditt påstående. Jag tror att risken för dödsfall i trafiken är mycket större på de transportvägar du tycks välja. Mängder med oskyddade personer på rondellvägarna. Om du kör 90 där eller på motorvägen med mycket mindre miljöpåverkan så tror jag inte du träffar på så många oskyddade trafikanter. Jag har inte i vart fall mött några. I SE visar all statistik att det är mycket mindre olyckor per mil räknat. Visa mig vad du fått tag som stöder ditt påstående.