• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Billig mini-TV

F

F.d. 18506

Guest
Sv: Billig mini-TV

Priset är helt OK men den verkar vara slut enligt netonnets hemsida. Jag komm just på att det skulle vara ganska billigt sett att fixa backkamera om man köpte till en enkel kamera.

U

ulven

Guest

Vilken tur att man inte tvekade :spinny:
netonnet har lagerrensning nu så det finns säkert fler fynd:wideeyed:

F

F.d. 53078

Guest

Priset är helt OK men den verkar vara slut enligt netonnets hemsida. Jag komm just på att det skulle vara ganska billigt sett att fixa backkamera om man köpte till en enkel kamera.

Glöm inte att en back kamera har en spegelvänd bild som du inte kan få med en sådan här TV. Du måste ha en monitor för back kamera som man kan spegelvända annars så blir det svårt att backa rätt.
På dom gamla rör TV var det lätt att spegekvända bilden. Man inverterarde spolen på bildrörshalsen,men på platt TV vet jag inte om det går att göra enkelt.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen