• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billig greenfee

F

F.d. 10928

Guest
För oss golfare som åker till olika banor och spelar samt övernattar i husbil finns det ett kort för seniorer 55+ . Kortet kostar 695: att anskaffa. Du får sedan spela för halv greenfee på 216 banor .

Du kan gå in på www.seniorgolf.se och se all information om detta och vilka banor som ingår i erbjudandet. Gå in på medlemskap och klicka i kolumnen där det står 216 banor så ser du var du kan spela. Kortet gäller också på vissa banor i : Tyskland-Jylland-Själland samt Fyn.

Med förhoppning om en fin :twitcy:golfsäsong hälsningar

Chipp
 
Senast redigerad av en moderator:

Leif & Karin

HBK Medlem
Inlägg
59
Kommun
Köping
HBK-Nr
1667
Medlemskap
2024
Sv: Billig greenfee

Tack för ett mycket matnyttigt tips, jag gick med direkt! Bor i Helsingborg, jobbar i Uppsala och är fortfarande med i Gävle GK. Som du förstår så blir det lite olika klubbar! Hoppas vi kan ses på någon i sommar, mvh Leif
 
F

F.d. 273

Guest
Sv: Billig greenfee

Om det bara är rabatt på greenfee så kan du välja Golfhäftet som säljs för 400 kronor. Jag tror det är samma klubbar som ingår i detta häfte men då utan de andra förmånerna som ingår i Senior +55.

Golfhäftet är inte enbart för Seniorgolfare, kan köpas av alla. Är du medlemmar i CC så har Du rabatterat pris 350 kronor.


// Alf
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52927

Guest
Sv: Billig greenfee

Hej
Vi har köpt Golfhäftet 2008, som också gäller spel för halva priset på 216 banor. Det kostar 400:-. Samma banor som Seniorkortet?? Det gäller också på ett antal banor i Danmark och Tyskland. Golfhäftet Sverige
Förra året köpte vi det genom Caravan Club med rabatt för 350:-. Samma pris fick vi betala i år. Mycket bra. Vi spelade 2007 på en bana i Tyskland och ett par gånger i Sverige - det räckte för att tjäna in hela priset för golfhäftet.
Många hälsningar
Cathrin och Janne
 
Toppen