• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billig gasol i skepplanda

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Billig gasol i skepplanda

Tack Magnus.F i inlägg Nr. 16.
Om skit billigt.
Att sen dom andra tycker att "dyrt" är skitbilligt det det är upp till var & en, men man kan tänka sej att för många så är en resa söderöver tänkbart just när Gasolen är slut i flaskan.
Som Knut skrev allt är inte dyrt i Norge, jag tankade helt nyligen upp en flaska i GOL i Norge & priset var klart under många ställen i Sverige även efter omvandling av pengarna!!!!!
Mvh.
 

JOE50

HBK Medlem
Inlägg
714
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2024
Sv: Billig gasol i skepplanda

Därför att den inte får plats i gasolskåpet pga sin höga krage.

Anders H

Det låter konstigt. Jag har en Adria -11 och jag har inga problem att få plats med 2 st PA11 i min gasolkoffert.

Det vore intressant att veta vilka bilar som inte får plats med PA11 tuber i sina koffertar?

JOE
 
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Billig gasol i skepplanda

Märklig prissättning av Rusta komposit 10:Sundsvall (Birsta) 320 Kalmar 439, med 2 veckor mellan köpen.
Tommy R
 
F

F.d. 10799

Guest
Sv: Billig gasol i skepplanda

Rusta är en skitbutik oilka priser i olika städer! Skryter om Sveriges billigaste
gasol och tar 435 i Borås. Mobilen på Gånghestervägen Borås tar 300:-
klart godkänt
Tack för mig
 

spisbo

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Avesta
HBK-Nr
5490
Medlemskap
2024
Sv: Billig gasol i skepplanda

Var i Skellefteå kunde du fylla din flaska? När jag var där i början på Oktober kunde dom inte fylla åt mig, bara byta mot en annan flaska. Konstaterade under resans gång följande: Om du har en flaska med "icke svensk" koppling ligger du dåligt till i norra Sverige. Turistfientligt eller vad man kan kalla det.
För de med vägarna förbi Linköping kan ÖP-Energi rekommenderas. Där kan man både byta en flaska med Tysk koppling eller få sin egen fylld. Dom har det som en service ,respekt för sådana företag! Det var dags att byta bägge mina flaskor, en Tysk P11 och en Svensk P6 Komposit. Det gick på 430:- Omräknat blir det 25,30/kg ungefär. Bra pris för att vara i Sverige.
 
F

F.d. 30215

Guest
Sv: Billig gasol i skepplanda

Mycket bra pris!

Bytte P 11 på Gotland och fick betala 635:- i cementstaden Slite.
Se till att vara fulltankad före överfart.
Larskerstin
 
F

F.d. 30349

Guest
Sv: Billig gasol i skepplanda

Jag var i Skepplanda och fyllde gas för 25 kr kg, vilket jag tycker är billigt, Jag hade även med mig en extra P11 där besiktningsdatum gått ut, denna bytte killen ut mot en ny för 200 kr, jag vill även säga att killen på gasmacken i Skepplanda gav ett väldigt trevligt bemötande, han berättade även att dom skall bygga ut bytesstationen i Flillesås http://www.husbilsklubben.se/forums/images/smilies/smile.gif
 
F

F.d. 53358

Guest
Sv: Billig gasol i skepplanda

Grabben i Skepplanda är väldigt trevlig. Han och jag kom i prat och hade det inte kommit en ny kund, hade vi stått och pratat ännu.
 
Toppen