• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

bilkamera

Arne B

HBK Medlem
Inlägg
1.241
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
11633
Medlemskap
2024
Sv: bilkamera

autoguard.jpg
Synpunkter om denna. Har en telefon över.
Tänkte ha samma telefon gömd i bilen om bilen skulle bli stulen eller inte hittar tillbaks till den. dvs skickar sms till telefonen och får till svar var den befinner sig.
Två flugor i samma smäll(telefon).
 
J

Jarn

Guest
Sv: bilkamera

Arne, jag har haft Autogard appen nu sen i våras och efter några uppdateringar så tycker jag att den funkar bra i min Samsung S4.
Däremot får jag inte med hastighetsvisningen när jag spelar upp videon i min dator.
Kanske ett inställningsfel.
Telefonen blir ganska varm också, men den är ju utsatt för solen t.ex. när jag använde den till Italien i somras.
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: bilkamera

Bengt-Åke o Esbjörn, ännu mera frågor.
Läste på nätet om Ambrella cameran GS 1000 och 2000. Dessa finns ju som många original med olika innanmäten och system. Det finns de som har blå display och de som har orange. Vilka har ni?? Den med blå är bäst på natten och den orange är bäst på dagen. Som jag förstår är det originalen och de Kina tillverkade man skall köpa. Man skall absolut inte köpa de från Ryssland och Taiwan. Det finns mycket att läsa på nätet så risken är väl att man blir "nördig"
//Tommy
 

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Sv: bilkamera

Bengt-Åke o Esbjörn, ännu mera frågor.
Läste på nätet om Ambrella cameran GS 1000 och 2000. Dessa finns ju som många original med olika innanmäten och system. Det finns de som har blå display och de som har orange. Vilka har ni?? Den med blå är bäst på natten och den orange är bäst på dagen. Som jag förstår är det originalen och de Kina tillverkade man skall köpa. Man skall absolut inte köpa de från Ryssland och Taiwan. Det finns mycket att läsa på nätet så risken är väl att man blir "nördig"
//Tommy
Allt jag kollat skall det vara orange meny
Finns en hemsida om olika beskrivningar om menyfärgerna och deras förändringar.
 
Toppen