F
F.d. 12793
Guest
Kan noen anbefale et godt bilcamera for montering i husbilens vindu. Jeg mene et camera som tar opp continuerlig under kjøring, og også som starter automatisk ved bevegelse foran parkert bil'
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är du nöjd med denna kamera. Har läst på nätet om två stycken som köpt från Kina att dom är besvikna på upplösningen och bildkvaliteten.Jag köpte min av Bosse Falk på Bil- / Äventyrskameror och jag har den i mitten med integrerad GPS.
Är du nöjd med denna kamera. Har läst på nätet om två stycken som köpt från Kina att dom är besvikna på upplösningen och bildkvaliteten.
Funderar på att köpa en.
//Tommy![]()
Jag gogglade lite på nätet och hittade ett inlägg som berättade att de har slutat att tillverka dessa, men min engelska kanske inte alltid är 100%-ig men vad gör det????Tommy, vem påstår att de inte tillverkas? Det går ju att köpa dom, t.o.m. i Sverige, men till betydligt högre pris.