• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bildtråd

• Startad av Startad av F.d. 3088
  • Startdatum Startdatum
Sv: Bildtråd

Hej Gurra och ni andra
och God Fortsättning på det nya året!

kattfot 3.jpg

Den som kan gissa vad "mönstret" heter på nedanstående är inte dum! - och jag undrar vart Aakes biologiska bildgåta tog vägen? - inget fel på din tråd Gurra, tvärtom -. men i alla fall?

Hur som helst
Ha det gott
Agneta W

Ursäkta Bonath,
trodde ingen skulle nappa på det betet. Din tanke är inte dum, jag har lekt med tanken att döpa mattan till Jul i lingonskogen -
men själva "mönstret" (solvning, trampordning och trashantering) heter kattfot, rätt gammalt tror jag.

God fortsättning!

Agneta W :o

Susanne: Gustavs bild blev ju mycket fräckare så. En sol vid en rak horisont går det ju tretton av på dussinet.
Roland & Viola: Det här är en bildtråd. Vi förväntar oss att se någon bild från kvällens bad :)
Calle

Där kom ju ett par bilder, får vi se någon modig i karet också?
Calle

Senast ändrad:

.....

Där kom ju ett par bilder, får vi se någon modig i karet också?
Calle

Kämpar med windows 7 - mycket av mina prylar har inte drivrutiner till 7:an. Allt måste letas upp och laddas hem och ominstalleras. Gäller även den alldeles nyinköpta Kameran! Jag köpte den visserligen på rean, men PC-programvaran är från 2008. Dom funkar ändå inte i Win 7 utan att hämta hem speciell patch från Panasonic.

Här är, om inte Susanna så dock Viola, i badet!

P1000086.JPG

Jo då, Herkules har jag flugit. När jag gjorde min värnplikt på F16s jaktdivition J35 Draken flög vi till Boden (heden) ett stridsflygfält i buschen. På helgerna dansade vi på Bodensia nya o gammla. Vi från flygvapnet var inte så populära bland de övriga värnpliktiga från omgivningen. Men desto populärare bland traktens damer. Tack för att du väckte gammla minnen till liv Gurra.
MVH Gunnar S

Låg på hedenbasen. Bästa platsen.

Tillbaka
Toppen