• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bilar för sommar o vinter

F

F.d. 1539

Guest
Hej allihopa!

Jag ska ju innom snar framtid köpa en husbil som jag vill kunna använda både sommar och vinter. Jag bor i Jämtland så när jag säger vinter så menar jag vinter :yes: . Har fått flera tips om att KABE är den bil som funkar båda årstiderna men jag misstänker att det finns fler. KABE har ju väldigt fina bilar men priserna är kanske inte de som tilltalar en singel mamma med tonårs son. Kan tänka mig att lägga ut ca 350 000 på en bil. Så min fråga är nu till er med mer erfarenhet....vilka bilar är världa att titta efter och finns det sådana som jag kan sortera bort direkt?

Väldigt tacksam för synpunkter och goda råd!

Ha en skön sommar allihopa!:)
 
F

F.d. 25020

Guest
Sv: Bilar för sommar o vinter

Hej bor i Pajala och har provat många märken men måste nog framhålla Nordic som den varmaste bodde 2 år iden hade minus 30 men inga problem med värme inomhus. Men ska man bara anvävnda under sommaren finns en massa ölika alternativ. Men kolla noga se gärna till att Du har vattenburen värme.
MVH Sture i Pajala:music-icon:
 
Toppen