• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Betala medlemsavgiften för 011 redan nu ?

F

F.d. 29781

Guest
Vi tänker dra dit pepparn växer, spanien alltså, kan vi betala medlemsavgiften för nästa år, innan vi åker, så att det inte blir avglömt.

Sv: Betala medlemsavgiften för 011 redan nu ?

Ja det kan ni göra nu. Vi har redan gjort det som ni ser i vår avatar.
Önskar er en härlig resa till Spanien. Det samma ser vi fram emot när jag fått pension (Gubben har det redan).Kör försiktigt.
MVH Gunilla & Rolf

Vi betalade in avgiften för två veckor sen. Vi tänker vara borta över vintern och ville inte missa betalningen. I vår profil så står det nu 2011.

Eva

Hej
I fjol när jag betalade för 2010 så betalade jag på samma gång för 2011 jag överförde 200 kr i stället för 100 kr
Ha de paffw

Vad bra! Då gör vi så också för vi drar även vi åt varmare ställe (Spanien) om ca 2 veckor
Kerstin O Janne

Vad hittar man bank eller postgironr dit inbetalningen ska gå?
Bosse

Bankgiro står i den nedre ramen på respektive sida och är 5262-9615

För betalning från utlandet gäller
IBAN: SE0850000000054171005892
BIC: ESSESESS

:twitcy:Betalar med ett glatt humör avgiften för 2011. Vi hade lite snö på förmiddagen men det är borta nu får börja leta fram snöskyffel + slungan. Mvh 220 Sture i Pajala:yes:

Tillbaka
Toppen