• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Besviken på Caravan/Stockholm Kistamässan

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Besviken på Caravan/Stockholm Kistamässan

...

Om någon som satt i montern har åsikter så tycker jag den ska göra som alla vi andra = skriva här på forumet.
Elisabeth

...

Jag blev nog lite chockad och ledsen av samtalet och vill du framföra ytterliga åsikter om mig och mitt tyckande är det nog mer rakryggat att göra det här. :confused:

När det gäller personlig kritik tycker jag tvärtom. Kritik skall vara sakligt och framföras till den det berör och inte hängas ut i ett forum. Om ni nu talade med varandra i telefon - blev ni inte klara där och då?

Det finns ett gammalt fint uttryck i restaurangbranschen: "Om maten var god så tala om det för dina vänner - annars tala om det för kocken."

Avsikten med forumet är att hjälpa varandra. Känner ni att ni gör det - ja då är vi på rätt väg.

:)
 
H

hianders

Guest
Sv: Besviken på Caravan/Stockholm Kistamässan

Kenth - vi kan hjälpa varandra med konstruktiv kritik/synpunkter också! Även personlig sådan om den inte är sårande eller stötande!

Det vore bra och klargörande om vårt mässfolk (tack för era ideella insatser!) gav sin synpunkt hur det är att stå flera dagar på en mässa och hur man upplever detta. Jag har också varit med min granne på klädmässor i flera dagar och det är både fysiskt och psykiskt jobbigt att vara alert hela tiden (se Montreals inlägg).

fru hianders/Inger
 
Senast redigerad av en moderator:

Helena&Rolf

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2024
Sv: Besviken på Caravan/Stockholm Kistamässan

Angående storleken på mässan, den var ju i Kistamässan, inte Älvsjömässan.
Då borde ju Ni som tillhör region Stockholm veta storleken innan???
Rolf
 
Toppen