• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Besikta husbilen Billigt

S

Sören-6830

Guest
Sv: Besikta husbilen Billigt

Det kan variera mellan städerna. I Mölndal kostar det 405:- för 3,5t och i Kristianstad "bara" 359:- (förbokning med samma datum och förskottsbetalning)

Visa bilaga 120043

Undrar varför det är 46:- kronor billigare just i Kristianstad? Vi servar vår bil just i Kristianstad så varför inte besiktiga den där också, allt under samma utflykt!

Ja, man kan ju också undra varför det kostar mer än det dubbla för bilar >3,5 ton?
 

farfar66

FD HBK Medlem
Inlägg
117
Kommun
Motala
HBK-Nr
18918
Medlemskap
2022
Jag kan bara instämma !
Jag kan inte tänka mig mer strunt än att jaga ett besiktningspris som är någon hundring billigare här eller där! Det är ett betaltillfälle per år!
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Re: Besikta husbilen Billigt

Jag kan bara instämma !
Jag kan inte tänka mig mer strunt än att jaga ett besiktningspris som är någon hundring billigare här eller där! Det är ett betaltillfälle per år!

Det är väl ingen som "jagar" en och annan hundring "farfar66", bara en observation som saknar förklaring. Vad betyder en hundring idag, inte ens värt att ta upp det som ett ämne annars!
 
Toppen