• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Besök på Ragglanda

F

F.d. 52943

Guest
Tack Ragge och Susanne för en trevlig kväll!

Vi stannade till på Ragglanda efter att ha leverat vår dotter med bohag hos sin nya pojkvän i Motala.

Åker vidare i morgon till Bromölla, där vi bor nu sedan en månad plus några dagar.¨
:D

Sv: Besök på Ragglanda

Tack själva det livar upp i höstmörkret när det kommer ngn på besök.
Bara synd att man är så trött på kvällarna jäspningarna var ju rätt många i går kväll:twitcy:.
Trevligt att få träffa er tuffa bestämmande dam Saga igen.
Men jag undrar om Zimba tyckte det, men om några dagar hade han nog gillat det bättre:D.
Även en kastrerad hund reagerar på löptikar.
Hoppas ni sovit / sover gott i ösregnet där ute./susanne

hej jag vet ej vad ragglanda ligger är ganska nyfiken ni värkar ha det mysigt kan man komma till våren och kolla mvh håkan o britt

Hej Ragglanda är ej så märkvärdigt, det är bara en ställplats för HBK medlemmar en gräsmatta vid sjön Landsjön mellan Huskvarna o Gränna./susanne

Tillbaka
Toppen