• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Besök av HBK-vänner

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Inlägg
222
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024
Idag fick vi besök av Marianne och Bosse och de förärade mig en vacker bukett tulpaner. En härlig uppmuntran, som gladde mig mycket. Vi fick en trevlig pratstund över en kopp kaffe.

Jag har hjälp av hemsjukvården med såromläggning m.m. och det är verkligen en tillgång att slippa åka iväg för att få detta gjort. De är helt underbara och utför ett behjärtansvärt arbete. Sedan har även arbetsterapeuten varit här och sett över vad jag behöver för hjälpmedel i vardagen. Så det rullar på, om man säger så.

:mh2: Linnéa
 
H

hianders

Guest
Sv: Besök av HBK-vänner

Så härligt Linnéa! Med deras och din Eides hjälp så går det framåt. Hoppas nu att såret läker snart, måste vara jobbigt! Man kan ju inte föreställa sig det ändå. Jag hoppas verkligen att vi ses till sommaren. Helt underbart att du är på banan igen, vi som följt dig sen 13 oktober!!

Kram

Inger/fru hianders
 

Arne o Elvy

FD HBK Medlem
Inlägg
113
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3076
Medlemskap
2023
Sv: Besök av HBK-vänner

Hejsan!

Idag har vi varit på Citygross och handlat. Åkte färjan vid Kornhall och då pratade vi just om er och Lycke.
Roligt att höra att allt flyter på för dig och hoppas verkligen att såret läker riktigt. Vem vet kanske vi kommer förbi vi också en vacker dag.

Kram och hälsningar från ett soligt Säve
Elvy o Arne:twitcy:
 

Inger o Tommy

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2664
Medlemskap
2024
Sv: Besök av HBK-vänner

Hej,
roligt att läsa att det går framåt för dig. Kanske ses vi på vägarna i sommar eller ngn träff.

Kramar till er båda

Inger, Tommy och Enzo
 
Toppen