• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Beroende

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025
Det är bara att erkänna,jag har blivit beroende.
Varje dag när man öppnar datorn och loggar in på vår sida är det första jag tittar efter om det är någon uppdatering från rullande teamet.
Det är så kul att få följa er på era äventyr och vardagliga bestyr,vilken fantastisk tillvaro ni har där nere.
Här hemma är det grått,kallt och dystert så era berättelser blir som en vitamininjektion som är välbehövlig nu i vintertid när man är deppig över att husbilen står i garaget och vilar sig i flera månader till innan äntligen våren kommer..
Men era berättelser ger en livslust igen och en dröm om att även jag själv och min sambo en gång kan tillbringa dessa tråkiga vintrar på samma sätt som ni.
Trots att jag inte känner er börjar ni nästan att kännas som kompisar ändå genom att man följer er tillvaro där nere på ett så nära sätt.
Med detta vill jag bara säga att ni lyser upp tillvaron för många av oss här hemma så för guds skull sluta inte att skriva era små berättelser och så vill jag rikta ett varmt tack till er Jan och Lena och samtidigt önska er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
:yes:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Beroende

Jag blev beroende förra året, sen åkte dom hem och då satte abstinensen in, men nu är dom ju igång igen. I övrigt så kan jag bara hålla med dig, Jeepkungen.
Vi ses på High Chapparall.
Calle

F

F.d. 2692

Guest

Instämmer med föregående talare. Läser allt men upptäckt att jag glömt trycka på tackknappen, ska skärpa mig.

F

F.d. 10329

Guest

Denna dagboksberättelse skulle tydligen passa in under reseberättelser eller någon blogg i samlad form så att alla kunde se den.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen