• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bensinkort???

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025
Hej alla HBK are
Vi skall en tripp ut i europa till Påsk, har ni erfarenhet av vilket bensinkort som är bäst att ha i Tyskland ,Holland mm
Hälsning från ett blåsigt Halmstad

F

F.d. 839

Guest
Sv: bensinkort???

Mita & Stig,

Jag använder mig jämnt utav VISA kortet ser bara till att det är ett kreditkort med inbyggd chipset, många bensinstationer accepterar inte längre det gamla kortet utan chip.

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Vi använder Statoil Routex kort där kan du tanka på de flesta mackar ex Aral , Omv,Bp, Q8, Ip.,m m,och även betala broar, tunnlar, vägavg,mm.

F

F.d. 15874

Guest

Hej:jag har för mej att det kortet statoil Routex byttes ut mot guldkoret som man senare kan byta ut mot statoil master card vilket vi har gjort,och med det så får man även en kredit på jag tror det är ca:15.000:-.desutom så får man 1% på alla köp man gör tillbaka i reda pengar samt en rabatt på 15 öre litern.och kortet kan man ha överallt funkar jättefint,man behöver inte laddda sitt visa eller något annat,man kan även ta ut pengar i bankomat om man så vill.

MVH:bigmarlin02/per

Senast redigerad av en moderator:

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Hej!

Rotexkortet funkar även för privatpersoner.
Mycket bra i Europa.
Det funkar fortfarande parallellt med de andra Statoilkorten.

Toppen