• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bensin-, diesel- och gasolpriser - nyhet !

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Hej,
jag väljer att lyfta fram denna nyhet i en egen tråd. Det gäller "Bensinpriser.nu" Bensinpriser.nu - Billig bensin hittar du här
I mitten av januari började jag kontakta Bensinpriser.nu och föreslog att deras sait skulle kompletteras med gasolpriser.
Efter några påstötningar så kom det besked i veckan. Därefter skrev jag ett inlägg i tråden "Gasolpriser idag" http://www.husbilsklubben.se/forums/t17038-6/#post278935 Bedömer att risken är stor att alla inte tar del av inlägget.

Jag tycker att det är angeläget att vi alla känner till att detta är på gång så därför får denna nyhet en egen tråd.

Jag har alltså fått besked av "Bensinpriser.nu" som meddelar att dom har beslutat att lägga in gasolpriser i nästa version av "Bensinpriser.nu".
Arbetet med uppgraderingen kommer att påbörjas under april månad.

Det medför att vi får betydligt bättre överblick över gasolpriserna i hela landet.
För att det ska kunna fungera så måste vi alla hjälpas åt att leverera in uppgifter till "Bensinpriser.nu" när den nya versionen är klar.
V-backen;)
 
F

F.d. 1649

Guest
Sv: Bensin-, diesel- och gasolpriser - nyhet !

Hej.
Vad är det för nytta av att kolla bensinpriserna?Alla nyare husbilar Har dieselmotor.
Mvh.Jan-E
 

Ce-eN

HBK Medlem
Inlägg
260
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
632
Medlemskap
2025
Sv: Bensin-, diesel- och gasolpriser - nyhet !

Hej! Bensinpriser och dieselpriser är kanske inte det som är mest intressant. Men skall inte förringas (många bäckar små......) Däremot "gasolpriser" där stora prisskillnader finns. Ex. I Mora 595:- för en P11 Åhus 150:- för den samma. Men det är klart förbrukar man bara en flaska om året då blir vinsten liten, men för oss som använder bilen året om finns det pengar att tjäna! Så nog tycker jag det är bra med "bensinpriser.nu"
Hälsn...Ce-eN !
 
Toppen