Bra pris på Ctek 12volts laddare, nästan halva priset mot vad husbilshandeln tar.
BATTERILADDARE D250S DUAL 12 voltï».
BATTERILADDARE D250S DUAL 12 voltï».
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
----------------------------------------Liten jämförelse
KAMA Fritid
Det vore bra om du kunde visa belägg för detta.
Bennie
Hej bara en liten varning kineserna är väldigt duktiga på att kopiera. Finns ett antal C-tec modeller ute på Tradera som är kopier
Med vänlig hälsning Calle
Hejsan, ja kopior har funnits länge.
För rätt länge sedan på en semester i sydliga länder så köpte en kompis en sladdlös telefon (trädgårdsnalle). Det var en PANASONIC och både fin kartong och telefon verkade helt normala.
När vi kom hem så kom saken i annan dager, för tittade man noga på texten så stog det inte PANASONIC utan PANASIONIC.
Bluff alltså, men den funkade helt ok. åt kompisen under många år så det var troligen en fullgod kopia.
Men till Ctek'en. De säljs ju ända ner till 1400:- i seriösa båtbutiker någon gång ibland har jag sett, så det borde gå att även sälja dem för 1000:- och fortfarande ha vinst på dem om man har inköpskontakter.
Undrar vad Ctek har för min. nettopris på dem.
En udda generator som Me....... tog 4800:- för gick att köpa från seriös tysk firma för 840:- som referens. (Verkade vara samma efterfabrikat på båda.)
En originalgenerator till bilen gick att få för ca. 1300:- från samma tyska firma som talade om, eftermarknad eller original, utan att mörka.
M.v.h. JANKRO.
Ps. Det är synd att inte Ctek har en egen liten Outletbutik i sitt lilla brukssamhälle.
Visa bilaga 113257
Husbilsgrejer kostar som båtgrejer gjorde förut, men idag har webben samt att vi har flera stora aktörer på båtmarknaden gjort att priserna är riktigt bra och skiljer istort sett inte alls mellan dessa, kanske en kartell kan man undra dockDet är inte svårt att först dessa "fantasipriser". För en del år sedan sa min svåger som på den tiden sålde båtar att " det går att sälja till nästan vilket pris som helst till bil-, båt- & husvagnsägare dom lägger allt på sin hobby". Hade han sagt detta idag så hade han nog nämnt husbilsägare också. Så länge man utan att knota betalar det pris dom vill ha så kommer det inte att bli billigare precis. Nu har jag en Ctek Mxs25000 som tydligen kostar 2595:- - 4090:- & en Ctek D250S Dual som kostar 1779:- - 3031:- på prisjakt . Detta har jag köpt för under 2000:- tillsammans (visserligen på Tradera) & dessa var nya i kartong & med garanti. Jag skulle tro att avansen är ganska stor för handeln på dessa varor.
Bennie