Efter 7 år blev det dax att byta bodelsbatterierna . Kan rekommendera Normans laddstation i Gävle ( firman grundades 1926 ) Utmärkt service . Dom kommer ut i bilen och fixar byte tar ca halvtimme , det är proffs det ! Sevallbo
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vilken service! Vad fick du betala för själva bytet?Efter 7 år blev det dax att byta bodelsbatterierna . Kan rekommendera Normans laddstation i Gävle ( firman grundades 1926 ) Utmärkt service . Dom kommer ut i bilen och fixar byte tar ca halvtimme , det är proffs det ! Sevallbo
4226 krVilken service! Vad fick du betala för själva bytet?
Kjell
Sitter under en soffa i bodelen , 2 st !Hej sevallbo, var sitter ditt batteri ? mitt sitter under förarstolen, och stolen måste demonteras vid batteribyte,
2 st batterier menade jag !4226 kr
Sitter under en soffa i bodelen , 2 st !
Men det var väl inte för själva arbetet?4226 kr
nej inkl allt !Men det var väl inte för själva arbetet?