• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Batteri till ASUS

F

F.d. 8332

Guest
Batteriet till min laptop ASUS PRO66OIC är slut och behöver bytas. Priserna i Sverige ligger otroligt högt. Jag googlade och hittade szprice.com i Kina som erbjuder passande batteri för endast 32,40 dollar mot ett pris av c:a 900 kr i Sverige. Har någon köpt från detta företag eller annat kinesiskt företag. Frakten var dessutom fri med lev på upp 25 dagar. Vågar man köpa?

Sv: Batteri till ASUS

Jag köpte ett nytt batteri till min HP på Amazon.de.
Det blev närmare halva priset mot att köpa i Sverige - och det med frakt.

Att köpa batteri från Kina känns lite osäkert, med tanke på att det är svårt att veta kvaliteten på ett sådant batteri.

//Stefan

Jag har köpt Kina-batterier billigt i många år nu och jag har inte märkt någon skillnad mot orginalbatterierna - som förmodligen också är tillverkade i Kina!

Kina producerar - övriga världen konsumerar!

Jappe

Vet inte riktigt vilket batteri som passar din, men finns säkert med här någonstans!

ASUS battery | eBay

För övrigt så är kineserna mycket bra att handla av! Iallafall har jag bara gott att säga om alla mina affärer!

Tillbaka
Toppen