• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Batteri till ASUS

F

F.d. 8332

Guest
Batteriet till min laptop ASUS PRO66OIC är slut och behöver bytas. Priserna i Sverige ligger otroligt högt. Jag googlade och hittade szprice.com i Kina som erbjuder passande batteri för endast 32,40 dollar mot ett pris av c:a 900 kr i Sverige. Har någon köpt från detta företag eller annat kinesiskt företag. Frakten var dessutom fri med lev på upp 25 dagar. Vågar man köpa?
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Batteri till ASUS

Jag köpte ett nytt batteri till min HP på Amazon.de.
Det blev närmare halva priset mot att köpa i Sverige - och det med frakt.

Att köpa batteri från Kina känns lite osäkert, med tanke på att det är svårt att veta kvaliteten på ett sådant batteri.

//Stefan
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Batteri till ASUS

Jag har köpt Kina-batterier billigt i många år nu och jag har inte märkt någon skillnad mot orginalbatterierna - som förmodligen också är tillverkade i Kina!

Kina producerar - övriga världen konsumerar!

Jappe
 
I

Ixeofors

Guest
Sv: Batteri till ASUS

Vet inte riktigt vilket batteri som passar din, men finns säkert med här någonstans!

ASUS battery | eBay

För övrigt så är kineserna mycket bra att handla av! Iallafall har jag bara gott att säga om alla mina affärer!
 
Toppen