H
Höken
Guest
Börjar misstänka att mitt batteri inte tar laddning,laddaren visar grön lampa efter ngn minut, Cyckeln en Gaze inköpt 2013. Gaze i Gbtg verkar ha upphört, var kan man hitta ett nytt alt reparera, ngn som vet?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Börjar misstänka att mitt batteri inte tar laddning,laddaren visar grön lampa efter ngn minut, Cyckeln en Gaze inköpt 2013. Gaze i Gbtg verkar ha upphört, var kan man hitta ett nytt alt reparera, ngn som vet?
Her finder du priser (incl. montage) på de batteri moduler, som vi kan levere til elcykler. Vi kan levere batterier til alle elcykel mærker i Danmark, som benytter bagagebærer batterier, billedet viser et eksempel på et bagagebærer batteri. og sadel batteri. Find dit batteri her.
Jag har försökt på alla tänkbara vis få tag i nytt batteri till min Crescent El cykel 2011 har låtit 5 etablerade crescenthandlar undersöka möjligheten att skaffa nytt batteri, men sorry modellen har utgått. Har varit i kontakt med batterifirmor för att se om man möjligt vis kan " packa " om batterit. Går inte, har också fått förklarat varför. Har själv varit i kontakt med crescent (och då sk rätt person/avd) tyvärr modellen har utgått. Har sökt på nätet på andra länder. Finns ej. Vad jag förstått så lovar elcykel leverantörerna att det finns nya batterier 3-4 år. Dessutom är de då väldigt dyra 4-5 tusen kronor. Tillslut gick det prestige i att jag skulle lösa detta cykeln kostade 16 tusen kr, och nu är det värdelös. Nu har jag gett upp och köpt mig en ny.