• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bara en tanke...

F

F.d. 9232

Guest
Vore det inte en idé att göra enkom undersidor eller liknande för respektive bilmärke? Själv skulle jag tex uppskatta att lättare hitta och komma i kontakt med andra medlemmar som kör VW.
Har inte en aning om hur man skulle lösa det på smidigaste sätt, men det kan knappast vara omöjligt. Kanske att man på sin profil kunde kryssa för just sitt märke, frivilligt givetvis, eller så. Och att man sedan kunde se vilka som kör ett visst märke.
Eller ännu hellre en enkom undersida på forumet för resp märke, så man snabbt och lätt kan fråga just andra med samma märke om tips.
Ni fattar säkert vilken typ av funktion jag syftar på även om jag har lite svårt att beskriva exakt hur jag menar :wink:

Kontentan, för min del, är att jag önskar att det vore lättare att vända sig just till andra VW-ägare eller hitta dessas frågeställningar osv.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Bara en tanke...

Det du frågar efter finns redan se Husbilsmärken i gråblå raden överst på sidan.

VW bör väl passa bra under Westfalia

F

F.d. 9232

Guest

Det du frågar efter finns redan se Husbilsmärken i gråblå raden överst på sidan.

VW bör väl passa bra under Westfalia

Tack :msn_thumbup: Där ser man =) Har dock ofta svårt att orientera mig ordentligt på forumet, men det beror sannolikt på att jag dessvärre är så sporadiskt inloggad.
Och visst, VW passar nog under Westfalia, även om det funnits betydligt fler som byggt på VW. Campmobil (som min) och Karmann tex, bara för att nämna mina favoriter.

F

F.d. 9232

Guest

Efter att ha varit medlem nu i tre eller fyra år så hittade jag nu för första gången undersidan "Husbilsmärken"! Kul att man lär sig något nytt varje dag :rolleyes:
Och eftersom mitt eget märke, Campmobil, till och med fanns repsenterat (om än utan inlägg, men jag får väl skriva det första själv) så känns denna tråd nu lite meningslös. Gunnar kanske har lust och möjlighet att radera den?
Och tack igen!

Toppen