• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bara en kvinna

F

F.d. 7996

Guest
Varför får inte båda en namnskylt?Kanske är det den personen som står först,en skitsak kanske, men frågan är fri som det heter:wub:.
 
F

F.d. 30199

Guest
Sv: Bara en kvinna

Hej ! Dom namn skyltarna man får när man blir medlem !
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Bara en kvinna

Disse namnskilt eller buttons ble innført som standard i velkomstpakken senere enn medlemsnummer 1000 - husker ikke når styrelsen vedtok at disse skulle være en del av velkomstpakken. Vi med lavere nummer må selv kjøpe disse om vi ønsker å ha.

Det er Gunnar mann til Carina i medlems service som produserer skiltene.
 
F

F.d. 50005

Guest
Sv: Bara en kvinna

Disse namnskilt eller buttons ble innført som standard i velkomstpakken senere enn medlemsnummer 1000 - husker ikke når styrelsen vedtok at disse skulle være en del av velkomstpakken. Vi med lavere nummer må selv kjøpe disse om vi ønsker å ha.

Det er Gunnar mann til Carina i medlems service som produserer skiltene.

Borde väl vara lika oberoende av vilket medlemsnummer man har och när man blev medlem?
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Bara en kvinna

Borde väl vara lika oberoende av vilket medlemsnummer man har och när man blev medlem?

Med tanke på vilket jobb det vore att i efterhand trycka upp såna knappar till alla, så förstår jag precis.
Livet är inte rättvist och det är en liten kostnad att köpa dem, så det är väl inget att bråka om.

Jag tycker det är ett bra att knapparna införts i välkomstpaketet! Och har inga synpunkter på att jag fick köpa själv.

Hur ofta har man inte köpt en pryl som tre dagar senare säljs på rea?
Det är sånt man får ta.

//Stefan
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Bara en kvinna

Helt ok att vi måste beställa och köpa namnskyltarna, men....

När jag kollar web-shopen hittar jag inget om namnskyltar.

Kanske vore på sin plats att lägga till det där, hur vi beställer, vilka uppgifter
som skall finnas på skylten och vad det kostar.

Eller har jag missat något?
 
F

F.d. 50005

Guest
Sv: Bara en kvinna

Stefan
du skriver: "Med tanke på vilket jobb det vore att i efterhand trycka upp såna knappar till alla, så förstår jag precis."

Det borde väl vara en underbar order för företaget som levererar knapparna. De köps in av HBK och är inget ideellt arbete. Jag tror istället att det är HBK styrelse som håller i slantarna.
Agne
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Bara en kvinna

Det är ju ofta så att snålheten bedrar visheten.
 

Lovisa

HBK Medlem
Inlägg
1.478
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Bara en kvinna

Det borde väl vara en underbar order för företaget som levererar knapparna. De köps in av HBK och är inget ideellt arbete. Jag tror istället att det är HBK styrelse som håller i slantarna.
Agne

Jag har i alla fall inte fått några pengar.

Tycker man ska vara försiktig med att fara med osanningar!
 

Lovisa

HBK Medlem
Inlägg
1.478
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Bara en kvinna

Såhär ser knapparna ut i alla fall för den som undrar
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    718,6 KB · Visningar: 6
F

F.d. 50005

Guest
Sv: Bara en kvinna

Jag har i alla fall inte fått några pengar.

Tycker man ska vara försiktig med att fara med osanningar!
Jag har inte påstått att någon fått några slantar. Vad jag skrev var att styrelsen håller i slantarna vilket betyder att de är försiktiga med utbetalningar och köp. Man skall vara försiktig med sina uttalanden och osanningar.
 
Toppen