• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bandy, bandy.......!

F

F.d. 15719

Guest
Hej alla stugsittare och tvtittare i Östersund och Härnösand!

Nu kommer Agne Karlssons flygande cirkus till er stad - vi snackar dambandy division ett!

Lördag den 27/12 kl 15.00 på Odenvallen i Östersund samt söndag den 28/12 kl 12.00 i Härnösand (vet inte namnet på idrottsplatsen) möter "vårt lag" GT76 de lokala damlagen. Även flicklaget är med på turnén och har match i anslutning till "damernas".

Nästa bortamatch är mot Karlsbyheden den 5/1 - undrar om det är namnet på orten eller laget? Hmmm?? Men jag vet att dom tjejerna är duktiga!

Stöd den lokala idrotten - med publik blir det mycket roligare att spela!

Bandy är kultur!

/elisabeth

Sv: Bandy, bandy.......!

Och med en välanpassad portfölj, så blir det kul att titta också.
Calle

Eller hur!

Känns onekligen som glädjen består längre med bandyportföljen än med aktieportföljen dessa bistra tider!

/elisabeth :wink:

Vid förra börskrashen var det någon som räknade ut att om man satsat sina pengar i Åbro starköl i stället för Ericson-aktier så var tomglasen betydligt mer värda än aktierna. Och då hade man ju haft kul också.
Calle

Den var bra, Calle.
Sen fick man ju snabbare återbäring, när man pantade.
Eller?
Och kul också, ja inte att panta, utan före.
Lite pantad e man ju.
Bengt

Tillbaka
Toppen