• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

baklykta

F

F.d. 6241

Guest
hejsan! ställer en fråga..för här verkar det finnas svar till det mesta vilket är jätte BRA!

var kan jag köpa en baklykta (vänster) till Fiat ducapo modell i 572 årsmodell 1999?
även kofångaren fick sig en törn....
min man är på västkusten och körde alldeles för nära en stolpe.....
tacksam för svar (östgöta camping har jag varit i kontakt med)

:mh: hälsar Monica
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: baklykta

Hej en bild vore bra och vilken bodel som det gäller hade underlättat för bästa hjälp ha de gott.
 

Göte J

HBK Medlem
Inlägg
1.667
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2024
Sv: baklykta

Kolla med Mekonomen som förmodligen ligger närmare till. Jag köpte en baklykta där, till den 87:a jag hade tidigare. De tog hem den på en eller möjligen två dagar. Fabrikat Hella vill jag minnas !
För övrigt brukar det inte vara tvärt om, Karln säger " Frugan backade på ", när bilen ska lagas ??

// Göte J
 
F

F.d. 6241

Guest
Sv: baklykta

Kolla med Mekonomen som förmodligen ligger närmare till. Jag köpte en baklykta där, till den 87:a jag hade tidigare. De tog hem den på en eller möjligen två dagar. Fabrikat Hella vill jag minnas !
För övrigt brukar det inte vara tvärt om, Karln säger " Frugan backade på ", när bilen ska lagas ??

// Göte J

tack! ha........nu var inte frun med så denna gång går inte det.........
 
Toppen