Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
hejNågon som använder Bc 40 backkamera till Garmin 780 eller liknande. Vad tycker ni om den i så fall. Gör den jobbet bra.
Sören
HejHur har ni monterat den? Finns lite olika tillbehör för montering, har ni använt något av dessa eller med den medföljande nummerskylthållaren?
Skylthållare bak samt husbilsfäste under vid röret till gråvattnet, har även org backkamera som sitter högre upp.Hur har ni monterat den? Finns lite olika tillbehör för montering, har ni använt något av dessa eller med den medföljande nummerskylthållaren?
Jag har monterat Julas backvarnare med fyra sensorer. Har bara haft backvarnaren monterad ett kort tag och under den perioden har den varnat som den ska.Någon som har kopplat in backsensor
I höstas backade jag på en trasig cykel som någon slängt ifrån sig. Det var mörkt och det regnade och jag såg inte cykeln i bilkamerorna.Ok hur gjorde du monterigen