• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backkamera

Advantage

HBK Medlem
Inlägg
101
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
3092
Medlemskap
2024
Ni som använder Biltemas backkamera. Vad tycker ni om den,...för o nackdelar. Är den OK för det priset..,
MVH
Bernt
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.921
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Har biltemas med 2 kameror. Den ena för bakåtsikt den andra för att se gråvattentömningen. Bilden är inte knivskarp och återger inte färgerna på bästa sätt. Ibland försvinner bilden några sekunder. Med det sagt tycker jag ändå att den var värt priset.
 

Benke_bus

HBK Medlem
Inlägg
26
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
31043
Medlemskap
2024
Jag använder också Biltemas set med två kameror. Precis som Kjell skriver är de lite dåliga på att återge färgerna, men de gör sitt jobb. Har en monterad uppe vid övre positionsljuset bak, som backspegel och en vid nummerplåten för att se bättre vid parkering. För det priset tycker jag att de är helt OK. Den ena gick sönder när vi var i Holland (då var det bra att ha en till riktad bakåt), men den ersattes utan problem, av Biltema.
 
Toppen