• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Backkamera system

Arrenius

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12768
Medlemskap
2026
Roffe Arrenius i Varberg medlemsnr: 12768

0706612158 arrenius@glocalnet.net

Jag måste köpa ny backkamera system, gärna trådlöst, komplett med monitor, . Jag har sett Ali express, sajt från Kina flera system som kostar mellan 80-220 dollar. Är det någon som har erfarenheter om dessa system . ex. på en modell som Jag kollat ....se länk: 2.4GHz Wriessless 7 Inch 800 x 480 TFT LCD Screen Car Rear View Monitor + 420TVL CMOS IR NIght Vision Back Up Camera-in Rear View Camera from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Denna finns i olika prisklasser. Tacksam för bra tips på ett bra system som inte förstör semesterkassan !

Hör av er med mail eller ring !

Roffe:confused:

Sv: Backkamera system

Biltemas backkamera fungerar aldeles utmärkt!
Rolf

Sv: Backkamera system

Trådlösa backkamera-system kan ha problem med räckvidden trots att det normalt räcker 50-100meter. På vår förra bil satte jag inomhusdelen i brösthöjd i bakre garderoben, och skärmen/mottagaren i instrumentbrädan. Trots fri sikt i världens kortaste bil.. Frankia 530 , så tappade den signalen i bland. Upptäckte dessutom att hade jag wi-fi på i telefonen så störde den ut bilden totalt några sekunder då och då när den kollade nätverk. Det var Biltemas enda modell då..
Bildskärmarna lämnar ofta en blek och matt bild i dagsljus, kolla om möjligt innan köp.
Conny J

Tillbaka
Toppen