• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bürstner Nexxo 728

AK o Jan

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
1156
Medlemskap
2026
Söker en Bûrstner Nexxo 728 i Tyskland. Har sökt på mobile.de men endast hittat en som är begangnad. Är det någon som har en bättre sökmotor än mobile.de?

Sv: Bürstner Nexxo 728

Tack för tipset. Vi scannar just marknaden för en Nexxo 720. Ganska stora skillnader mellan olika handlare. Kanske kan Kärleken vara ett alternativ i s f egenimport.

Nils

Fin Bil Stenungsund/Stora Höga är bra grabbar. Köpte min 728 där. De tar hem det man vill ha. Det fina är att de tar ansvar även efter baklyktorna försvunnit bakom kröken.

Hej!
Om du tänkt att även använda husbilen på de kallare årstiderna så försök att få med vinterpaketet, vet inte om det är standard i Tyskland!!

Mvh
Pilot

det är allt si o så med FIN BILS ANSVAR jag har sett en annan sida av dem . jag drabbades av sjukdom och ville ha hjälp med försäljning av bilen med det ville de inte vara med om , DET KALLAR INTE JAG ANSVAR,

Tillbaka
Toppen