• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bästa vårtecknet

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025
Bästa vårtecknet! Premiär ! Visserligen framför tv,n. Nästa lördag blir det på riktigt. Vad?

GAIS är på G.

Bilagor

• gaisvår.jpg
    gaisvår.jpg
    54,7 KB · Visningar: 366
Sv: bästa vårtecknet

Hur ser Häckens flagga ut.:twitcy::twitcy::twitcy:
MVH. Gunnar S

Att det finns så mycket okunskap hos vissa i klubben. Inte värt att besvara en del av kommentarerna utan den som inte vet får söka själv. GAIS och vad det står för är ofta en bra utslagsfråga i bl.a poängpromenader. Leeds är ett annta favolag spelade idag till sig tre viktiga och kanske kanske tar de steget upp i år.

ha de..............:music-icon:

Karl-Alfred Jakobsson

Utmärkelser i GAIS:

51/52 - Årets skyttekung
52/53 - Årets skyttekung
53/54 - Årets skyttekung
55/56 - Årets skyttekung
56/57 - Årets skyttekung
57/58 - Årets skyttekung

Ungefär såhär gick det till på den tiden:

Karl-Alfred ställde sig vid motståndarlagets ena målstolpe och väntade på en passning. När den kom nickade han bollen i mål! Ibland fick han ta några älgkliv för att nå bollen.

Jag har sett Karl-Alfred många gånger på Gamla Ullevi! Det var tider, det!

Jappe

År 2009 var Wandersson skyttekung. Nu är han tillbaka igen. Blir inget tvtittande imorgon. Canal + som vi haft tidigare och skulle avslutats 28 feb, hängde kvar tills igårkväll. Typiskt. Svårt att snika sig in..... Tur att, hoppas jag, matchen går över nätet.

ha de.............
GAIS é rock´n roll :music-icon:

Tillbaka
Toppen