Sv: Bäddmadrass
Bytte ju bil i höstas och köpte mig en Dethleffs halvintegrerad -99, både jag och sambon sov direkt illa i bilen och hade ont i ryggen båda 2 på morgonen.
För en vecka sedan körde jag med bilen till Skumplastboden i Gislaved och förklarade läget för dom, vi bärde in madrassen från bilen till butiken och tog av klädseln på den.
Den blev dödförklarad på en gång med hänvisning till ålder, tjocklek och densitet på skumplasten, i fredags åkte jag dit för att hämta den nya madrassen som är tjockare och förstärkt i sidorna.
Killen i butiken höll precis på att dra igen dragkedjan till originalöverdraget när jag kom, jag kände på tyngden i den gamla madrassen och sedan på den nya.
Vilken skillnad, den nya orkade jag precis att lyfta från golvet själv medans den gamla inte var speciellt tung.
Nu har vi sovit första natten i bilen och vilken skillnad det var, sov fantastiskt skönt i bilen nu och inget ont i ryggen heller

.
Kan verkligen rekommendera denna butik till er, vi har ju en sidoplacerad dubbelsäng i bilen och madrassen är ganska stor och dessutom snedskuren vid toalettingången och vi betalade inte mer än 1900 kr för madrassen.