Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det sitter en flottöri i tanken, ta loss den stora runda luckan ovanpå tanken , så sitter givaren där, gör rent se till att den kan röra sig.Även jag har konstigheter, men det gäller bajsburken. Köpte en extratank Thetford tror jag den heter orange och grå, men då jag sätter in den indikerar lampan rött = fullt. vad händer? Den gamla går som den ska.
Jag hade också problem med min nya tank, flottören krävde lite motion för att bli fullt rörligFlottören är rörlig och absolut ren har kollat den då den är ny.
Bra tipps. Den metoden lärde jag mej av Morfar, på utedasset (-: (-:Det är betydligt enklare att titta ner i hålet när man skall använda toan så ser man ungefär hur tom eller full tanken är. En metod som är enkel, inte mycket som kan fallera och kräver inget underhåll eller ström. Är man irriterad på den blinkande lampan så är det enkelt att lossa panelen och sätta en bit svart isoleringsband över lysdioden. Även om du skulle få igång indikeringen i din nya kassett så kommer den förr eller senare gå sönder. Det är bara en försäljningsgrej som skall verka genomtänkt och funktionell men med en teknisk lösning som inte är anpassad till ett rörligt fordon och svartvatten som skvalpar runt i tanken.
Detta är i alla fall min erfarenhet med tillhörande åtgärd tape.
//Michael, medlem