• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elsystem Automatisk flaskomkopplare

U-B o Ove

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Nora
HBK-Nr
18766
Medlemskap
2024
Hej där ute !
Jag undrar om nån kan säga mig vad den här kontakten är till.Jag har inte lyckats klura ut det. Trevlig sommar!
 

Bilagor

  • 624FE099-BAA0-4DF6-A471-0F15AAB3F62C.jpeg
    624FE099-BAA0-4DF6-A471-0F15AAB3F62C.jpeg
    1,6 MB · Visningar: 137

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.251
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Bilden visar en kontrollenhet för Eis-Ex. Det är en liten värmehistoria som sitter i flaskomkopplaren och hindrar den från att frysa när mycket gas hämtas vid låga temperaturer. När vippan är i mittläget är den avstängd. I läget uppåt är värmen på och indikation när växling skett genom att röd lampa tänds vid A eller B. I läget neråt är det bara växlingsindikatorn som är igång.
 

U-B o Ove

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Nora
HBK-Nr
18766
Medlemskap
2024
Bilden visar en kontrollenhet för Eis-Ex. Det är en liten värmehistoria som sitter i flaskomkopplaren och hindrar den från att frysa när mycket gas hämtas vid låga temperaturer. När vippan är i mittläget är den avstängd. I läget uppåt är värmen på och indikation när växling skett genom att röd lampa tänds vid A eller B. I läget neråt är det bara växlingsindikatorn som är igång.
Tack för hjälpen!
 
Toppen