• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Autohallen Kungsängen.

F

F.d. 50663

Guest
Hej. Finns det någon som har haft att göra med verkstaden på Autohallen i Kungsängen.. Har ringt å mejlat dom för att få lite småfix ordnat på husbilen samt fukttest å gasoltest. Det har gått en vecka nu sen jag ringde å då ville dom att jag skulle mejla en lista till dom med det jag ville ha gjort. Men inte ett ljud har jag hört sen dess. Har ringt å jagat dom, men av 20 gånger så svarar dom en gång. Å då får man till svar att dom inte hunnit titta på mejlet ännu... Känns inte vidare seriöst. Bilen är en Eura mobile 2011. Tips på andra verkstäder i Stockholms området tas tacksamt i mots. //Magnus

F

F.d. 58641

Guest
Sv: Autohallen Kungsängen.

Hej,
sbhusvagnsservice.se använde jag mig av ett flertal tillfällen för jobb på den Eura jag hade tidigare med gott resultat.
Hasse

F

F.d. 50663

Guest

Tack för tipset. Ska kolla med dom. Det kan bara bli bättre :)

kullen

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2025

Jag har använt SB husvagnsservice i åtminstone 15 år för fukttest och lite andra småjobb på husbilen. Det har funkat jättebra. Tidigare fanns dom i Märsta men har nu flyttat till Bålsta

F

F.d. 19420

Guest

Äsch. Har de flyttat från Märsta. Jag som hade tänkt svänga förbi där nästa vecka. Är inte lika ofta i Bålsta :)

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll
Kanske kan det vara så att verkstaden har mycket att göra nu inför påsk, många leveranser osv. OBS ! ingen ursäkt för ej svar men kanske en förklaring.
Tips, ring Joakim, 08-410 790 93, så kan han ge ett svar.

ha d

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Jag skulle tro att det är precis så, alla vaknar på en gång och vill ha reparationer, service o.s.v. gjort nu före påsk, trots att man i många fall vetat om behoven stora delar av hösten och vintern. Plötsligt skall allt ske på ett par korta vårmånader tillsammans med alla utleveranser. :wideeyed:

F

F.d. 50663

Guest

Fick äntligen kontakt med dom idag. Bilen är inbokad å lugnet är tillbaks:yes:. Tack ni som har svarat.//Magnus

Tommyk

HBK Medlem
Kommun
Hofors
HBK-Nr
16084
Medlemskap
2025

Jag var där några timmar idag medan dom färdigställde vår nya Husbil, och kan intyga att dom verkar ha galet mycket just nu... och fel på telefonerna, vilket inte gjorde saken bättre naturligtvis.

Vår bil blev klar och vi är kanonlyckliga :spinny:

Tommy

Toppen