• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Autohallen husbilar övertar Albins Husbilar

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Autohallen husbilars förvärv av Albins husbilar den 1 januari 2021, innebär att man nu har totalt sex anläggningar runt om i Sverige.

Tommy
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Då får vi se hur dt går i framtiden. Efter vad jag förstått från Cartago-kompisar har Albins varit bra att ha och göra med och seriösa.
Jag har själv ingen erfarenhet av vare sig Albins eller Autohallen.
 

Cecilia & Harry

FD HBK Medlem
Inlägg
55
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
23468
Medlemskap
2023
Då får vi se hur dt går i framtiden. Efter vad jag förstått från Cartago-kompisar har Albins varit bra att ha och göra med och seriösa.
Jag har själv ingen erfarenhet av vare sig Albins eller Autohallen.

Vi har erfarenhet av Autohallen, två affärer, och märker att de gör det bästa för att sköta eftermarknaden
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
roligt för er att ni har haft en bra relation ! tyvärr kan jag inte säga samma sak ! nu senast mailat 3 ggr för att boka en verkstadstid men tyvärr inte fått nåt svar ? men de kanske är upptagna med övertagandet av Albins hb ?
 

Sten Rowa

HBK Medlem
Inlägg
146
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
30766
Medlemskap
2024
Albins ville inte åtgärda garantifel åt en kompis, det krävdes ett mail från en advokat för att få fart på garantireparationen.
 

Maje&Sune

HBK Medlem
Inlägg
58
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
10493
Medlemskap
2024
Autohallen husbilars förvärv av Albins husbilar den 1 januari 2021, innebär att man nu har totalt sex anläggningar runt om i Sverige.

Tommy
Vad olika uppfattningar det finns om företag! vi har handlat både av Autohallen & Albins husbilar! Vi har stort förtroende av Albins i Valskog men tyvärr blir det ingen mer affär där p.g.a. uppköpet av Autohallen!
 

Bäckis1843

HBK Medlem
Inlägg
2.379
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
28774
Medlemskap
2024
Jag köpte min förra HB där och fick två fel på besiktningen som skulle ha åtgärdats inom garantin.
Ringde och mailade säljaren som vägrade att höra av sig.
Ringde till VD:n och uppgav att jag var advokat och skulle driva ärendet vidare till domstol.
Bara någon timme senare hörde säljaren av sig, överdrivet vänlig och förklarade att han haft semester.
Under de tre månader jag försökt få tag på honom och hans kollegor lämnat meddelande till honom, troligt....
De löste iallafall reparationen genom att betala fakturorna på mina utlägg.
 
Toppen